Головна » 2017 » Листопад » 23 » Річний звіт
15:23
Річний звіт

Дошкільний навчальний заклад «Сонечко» загального розвитку у своєму складі має одну різновікову групу, яку відвідували 18 дітей.

У дошкільному закладі працюють 4 працівники. З них педагогічних працівників – 2, обслуговуючого персоналу – 2 працівники.

Підвищенню професійної компетентності педагогів та результативності навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку сприяє участь педагогів дошкільного закладу в методичній роботі району. Педпрацівники систематично відвідували методичні обєднання, семінари, приймали участь у конкурсах.

Керуючись основними положеннями «Національної доктрини розвитку освіти в Україні», Законом України «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, виконуючи завдання Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», колектив дошкільного закладу працював над формуванням екологічної культури дошкільників та розвитком мовлення дитини.

З метою вирішення завдання проводились різні види діяльності з дітьми: читання та обговорення літературних творів, екскурсії до бібліотеки, казкові подорожі, літературні вікторини, музичні розваги, ігри-драматизації, бесіди, заняття.

Практичним кроком у розвязанні річного плану стало створення розвивального середовища з екологічного та соціально-морального,  розвитку: створено куточок книги, вивішено наочність по формуванню культури в побуті,  обладнано куточок музичних інструментів, оформлено папки.

Аналіз тематичної перевірки про патріотичне виховання дошкільників дав можливість виявити досягнення і недоліки в формуванні основ морально-етичних якостей дітей. Охорона життя і здоров’я дітей, формування в дошкільників навичок безпеки життєдіяльності – завдання, над якими дошкільний заклад працює постійно. З цією метою в дошкільному закладі проводились ранкова гімнастика, заняття з фізичної культури, рухливі і спортивні ігри, прогулянки, формувались знання з основ здоров’я, проводились Тижні безпеки дитини.

З метою засвоєння програмових завдань робота з дошкільниками здійснювалась на заняттях, в повсякденному житті, включаючи ігрову, самостійну, художню діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, свята, розваги.

Значна увага приділялась створенню розвивального середовища для ігрової, навчально-виховної діяльності. В групі створено осередки фізичного, соціально-морального, мовленнєвого, пізнавального, художньо-естетичного, креативного розвитку, ігрової діяльності.

Діти засвоїли знання про свою Батьківщину-Україну, її державні символи, культуру свого народу, особливості місцевості, навчились милуватись природою, вміють помічати зміни в погоді, природі, називають стан погоди, пори року, рослини і тварини своєї місцевості, охоче доглядають за квітами в куточку природи, квітнику.

Дошкільники рахують в межах 10, розв’язують логіко-математичні задачі, орієнтуються в просторі, часі, називають геометричні фігури, орієнтуються у визначенні днів, тижнів, місяців, на аркуші зошита.

Діти вільно спілкуються рідною мовою, вживають прості і складні речення, переказують літературні твори, відгадують загадки, читають вірші напам’ять, складають розповіді, мають уявлення про речення, слово, звук, склад, роблять звуковий аналіз слів, знають та розповідають казки.

Діти володіють необхідними технічними прийомами для передачі своїх почуттів у малюнку, ліпленні, аплікації, танцях, співах.

В дошкільному закладі працював гурток з екологічного виховання «Пізнайко». Гурток відвідували діти середньої та старшої групи.

Вивчення перспективно-календарного планування, спостереження за педагогічним процесом, бесіди з вихователькою, дітьми, перегляд занять, інших форм роботи з дітьми, дали змогу визначити рівень засвоєння програмового матеріалу дітьми старшого дошкільного віку.

Підготовкою до школи було охоплено 6 дітей. Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу з старшими дошкільниками свідчать про те, діти-випускники мають середній та 1 дитина низький рівень мотиваційної, інтелектуальної та психологічної готовності до школи.

Питання готовності дітей до навчання в школі постійно стоїть на контролі.

Взаємовідвідування уроків у 1 класі школи та занять у дошкільному закладі, взаємодія вчителів та вихователів, проведення таких заходів як свято Першого дзвоника, різдвяні розваги, сприяють позитивній адаптації старших дошкільників до школи.

Протягом навчального року дошкільний заклад працював в тісній взаємодії з батьками вихованців. В роботі з батьками використовувались різні форми взаємодії: бесіди, консультації, загальні батьківські збори, спільне проведення свят, розваг, спільна господарська діяльність, дні відкритих дверей.

Спільна робота за батьківським комітетом дала можливість забезпечити дошкільний заклад іграшками, дидактичними посібниками, овочами на осінньо-зимовий період.

Порівняно з 2016 роком  спостерігається зниження захворюваності, покращення індексу здоров’я. Протягом року проводились такі заходи щодо профілактики захворюваності: провітрювання та кварцування групи, ранкова гімнастика, прогулянки на свіжому повітрі, ходіння по доріжці здоров’я, фізкультхвилинки.

Важливими умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань, для нормального росту і розвитку дітей є раціональний режим харчування, збалансованість раціону.

В дошкільному закладі організовано трьох разове харчування. В меню дошкільнят включено макаронні і крупяні вироби, овочеві страви, м'ясо, рибу, масло, молоко, сир твердий, борошняні вироби. Аналіз норм харчування виконано на 86%.

З метою організації та забезпечення необхідних санітарно-гігієнічних умов харчування, виконання норм харчування в дошкільному закладі діє рада по харчуванню, планом роботи якої передбачено розгляд таких питань, як забезпечення харчоблоку необхідним інвентарем, контроль за якістю харчування, забезпечення продуктами харчування.

В дошкільному закладі було оздоровлено 17 дітей. З дітьми проводились різноманітні види діяльності: прогулянки, екскурсій, міні-заняття, спортивні та рухливі ігри, свята, розваги, загартовуючі процедури.

В меню було включено ІІ сніданок. Діти отримали  достатню кількість мясних, рибних, овочевих продуктів, соку, фруктів.

За минулий навчальний рік зміцнилась матеріально-технічна база дошкільного закладу. Придбано: шафи для одягу, кухонну стінку, пральну машинку

Водночас підсумки навчально-виховної роботи за навчальний рік засвідчили, що необхідно активізувати роботу над виявленими недоліками та проблемами. А саме:

  • для розвитку пізнавальної активності дітей необхідно більше ставити проблемних запитань, завдань, ситуацій;

  • підвищити ефективність співпраці з батьками щодо мовленнєвого розвитку дітей;

  • покращити роботу по формуванню у дітей основ економічної культури;

  • надавати перевагу індивідуальним формам роботи з дітьми, які мають низький рівень розвитку.

Враховуючи підсумки роботи дошкільного навчального закладу за минулий навчальний рік, колектив дошкільного закладу спрямовує свою діяльність у наступному навчальному році на такі ключові завдання змістовного наповнення освітнього процесу:

  1. Національно-патріотичне виховання.

  2. Екологічне виховання.

Категорія: Річний звіт про діяльність закладу | Переглядів: 27 | Додав: kukucia-15 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar